שיחה אישית עם מנכ”לית סטודיו C

סמדר אשכנזי-רייויט מאמינה כי עצמאות כלכלית היא המפתח להעצמה אישית, מנהלת אורח חיים בריא ולא מוותרת על פעילות גופנית גם בזמן הכי לחוץ:
“זה הזמן שבו אני עושה משהו בשביל עצמי”

5 שאלות עם העומדת בראש הרשת הנשית המובילה בארץ

 

כיצד את מגדירה העצמה אישית?

המפתח להעצמה אישית הוא עצמאות כלכלית. כשאישה לא תלויה באף אדם לפרנסתה, כמעט כל דבר הופך אפשרי. עם הרבה נחישות, רצון ומוטיבציה, כל אחת תוכל להגשים את מטרותיה בחיים.

בבית שבו גדלתי עודדו אותי להיות עצמאית, וזו גם הדרך שבה אני מעודדת את בנותיי ללכת בה.

איך את משלבת בין גוף לנפש בחייך האישיים?

אני מאמינה גדולה בשילוב בין גוף לנפש. מה שנכנס לגוף שלנו, משפיע על מי שאנחנו מבחינה חיצונית ופנימית גם יחד. אם נאכל ירקות, פירות, דגנים מלאים ומזונות נוספים המכילים מרכיבים חיוניים וטובים לבריאות, נרגיש יותר טוב, נתמלא אנרגיה וכוחות מחודשים ונתפקד טוב יותר במהלך היום.

האיזון בין גוף לנפש מתאפשר באמצעות שילוב בין תזונה נכונה לבין פעילות גופנית. הפעילות ממריצה את מחזור הדם, מזרימה חמצן לכל איברי הגוף, מסייעת לשיפור הריכוז והחשיבה, משפרת את היציבה, תורמת לשמירה על משקל תקין, מחזקת את הגוף, תורמת ליציבה נכונה ומאטה תהליכי הזדקנות.

במסגרת תפקידי כמנכ”לית סטודיו C אני אחראית לתחומים רבים ומנהלת לוח זמנים עמוס ותובעני. עם זאת, אני לא מוותרת על ספורט ועל תפריט תזונה מאוזן. אני מתאמנת פעמיים בשבוע בסטודיו C באופן עקבי, ולא מפספסת את הזמן הזה שבו אני עושה משהו בשביל עצמי.

התפריט התזונתי שלי כולל ארוחת בוקר, ועשיר בירקות, ביוגורט ובסוגי אגוזים שאני אוהבת לנשנש במהלך יום העבודה. אני נמנעת כמעט לגמרי מג’אנק פוד ומחטיפים וממעיטה בצריכת בשר.

השילוב בין התזונה לפעילות שאני עושה, משפיע לטובה על התפקוד שלי ביומיום וגורם לי להרגיש טוב עם עצמי.

מהי המלצתך לאישה שזה עתה נרשמה לסטודיו C?

לא לוותר לעצמך, במיוחד בהתחלה. חשוב מאוד לא לדלג על אימונים בחודשים הראשונים לפעילות. גם אם את מרגישה בהתחלה שאת מאלצת את עצמך ללכת לשיעור, אל תוותרי.

ככל שתתמידי באימונים, כך תהפוך הפעילות הגופנית להרגל, לחלק מהיומיום שלך ולמשהו שאת מצפה לו. חשוב גם לזכור ששינויים לא מתרחשים בבת אחת, לכן יש להגביר את קצב האימונים בהדרגה.

אני לא מוותרת על השיעור בסטודיו C בשום אופן. גם אם מתוכננת לי פעילות כלשהי באותו יום, אמצא את הזמן לשיעור.

עם איזו אישה היית שמחה להתאמן – ומדוע דווקא היא?

עם מגישת החדשות יונית לוי. יונית היא אשת תקשורת מוערכת חכמה, מקצועית, מובילה ובעיניי גם מודל לחיקוי עבור נשים רבות.

החברה הישראלית מתמודדת גם כיום עם אי שוויון מגדרי בתחומים שונים.

כמי שעומדת בראש חברה נשית המעסיקה כ-700 נשים, וגם ברמה האישית כאישה, חשוב לי לחיות בחברה שבה יותר ויותר נשים יאיישו עמדות מפתח בתקשורת, כמו יונית; בתעשייה, בפוליטיקה ובתחומים נוספים.

השלימי את המשפט: “אישה הכי יפה כשהיא…”

כשהיא שלמה עם עצמה ומרגישה טוב עם מי שהיא. כשאישה מסופקת ממה שהיא עושה, היא גם תרגיש טוב עם עצמה.

אני מרגישה הכי יפה כאשר אני מסופקת מהעשייה שלי ומצליחה לבצע את המשימות שהצבתי לעצמי, במיוחד כאשר במקביל אני שומרת על הבריאות שלי בעזרת תזונה נכונה ופעילות גופנית.

צילום: שרון מלכי

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תפריט נגישות

X