קטגוריה: תרגילי כושר סטודיו סי

placeholder

5 האימונים הלוהטים לשנת 2019

עולם הכושר מתעדכן כל הזמן ומציע חידושים רבים למתאמנים, בין השאר כדי לאפשר להם להתמיד בפעילות הגופנית, להימנע משעמום וליהנות מיתרונות הטרנדים החמים בתחום. כמדי שנה, גם בשנת 2019, הולכות ומסתמנות מגמות בולטות בתחום.חלקם סומנו על ידי ארגון האמריקאי לרפואת ספורט, שבדק את חוות דעתם בנושא של כ-2,000 אנשי מקצוע מתחומי הכושר והבריאות ברחבי העולם.

placeholder

רוצה בטן שטוחה? כך תשיגי את המטרה!

עם הגיל, וכמובן הלידות, הבטן כבר לא נראית אותו הדבר. גלית פרי, סמנכ"לית ההדרכה של סטודיו סי, מסבירה מהם המרכיבים העיקריים המשפיעים על מראה בטן חטובה, ומה אתן יכולות לעשות כדי לשפר את המצב. שרירי הבטן שייכים לאחת ממערכות השרירים החשובות ביותר לכל אדם, שכן זהו האזור היחיד בגוף שחלק ממנו אינו נתמך או מוגן

placeholder

תרגילי כושר עם עגלה

אם מתחשק לך לצאת לטיול עם התינוק ואת מעוניינת לשמור על הכושר ולחזק את שרירי הבטן, הישבן, והירך הצידית תוכלי להשתמש בעגלת התינוק ולהשיג את שתי המטרות. סביר להניח שכבר יצא לך לראות נשים וגברים רצים עם עגלות או שאפילו צפית בקבוצות מאורגנות של אימהות שרצות עם עגלות אך לא חשבת על כך ברצינות. אם

placeholder

תרגילי כושר לבטן

עם יד על הלב, מי לא היתה רוצה בטן שטוחה וסקסית? כולנו! אז נכון שאידיאל היופי שכולנו מכירות, אומר לנו שבטן שטוחה הוא סימן לנעורים ולסקסיות. אבל אם נלך כמה מאות אחורה לתקופת הרנסנס, נראה שאידיאל היופי אז היה דווקא בטן שמנמנה ורכה. אנחנו בסטודיו C לא עוסקות באידיאלים. השאיפה שלנו היא להוביל אותך לגרסה

placeholder

תרגילים לבטן שטוחה

כמה פעמים הבטת במראה וביקשת לעצמך רק כמה קילוגרמים פחות באזור הבטן? אולי להוריד קצת את הכרס? ה"שניצלים"? או להשטיח את הבטן? אם את אחרי לידה, יכול להיות שאת אפילו מופתעת מתהליך ההשתנות של הבטן: סימני מתיחה, הידלדלות עור וקמטוטים. זה בסדר. את לא לבד. טענות על בטן רפויה או מדולדלת הן אחת הטענות השכיחות

placeholder

תרגילי כושר עם אובר בול

תרגיל כושר לחיזוק פנים הירך- אובר בול עמדת מוצא: שיכבי על הגב, רגליים מונחות בקירוס על הרצפה. ידיים מונחות על הבטן או לצידי הגוף. הניחי כדור אוברבול בין הרגליים קרוב לברכיים. החלי ב -20 לחיצות קטנות פנימה תוך כדי הידוק הכדור. שחררי ובצעי 3 סטים . השחרור בין התרגילים יבוצע בהצמדת כף רגל אל כף

placeholder

תרגילי כושר לחיטוב ממוקד

תרגיל כושר לחיטוב הזרוע האחורית עמדת מוצא: שבי בישיבת קירוס,ידיים מונחות מאחורי הגב, אצבעות פונות קדימה ,החלי בכפיפת מרפקים ויישורם תוך כדי דחיפת הרצפה. בצעי את התרגיל כ – 15 פעם. עמידת מוצא החלי בכפיפת מרפקים ויישורם תוך כדי דחיפת הרצפה בצעי את התרגיל כ – 15 פעם. תרגיל כושר לחיטוב ועיצוב הירכיים (פנים –

placeholder

תרגילי כושר בעזרת פיטבול

תרגיל כושר לפלג גוף עליון עמדת המוצא: שכבי על הכדור כשהבטן פונה כלפי מטה. כופפי את הרגליים והשעיני את הירכיים על הכדור. נעצי את אצבעות כפות הרגליים ברצפה, ואת כפות הידיים הניחי מתחת למצח. הטי את פלג הגוף העליון מטה עד לנגיעת הסנטר בכדור. הרימי בחזרה את פלג הגוף העליון עד שהגב ישר ומקביל לרצפה.

placeholder

תרגילי כושר סטודיו סי

אז נכון שאין לך זמן ושאת אלופה בלג'נגל אינספור משימות בבית, בעבודה ועם הילדים. ובתוך כל זה- למי יש זמן לתרגילי כושר? אבל די, הגיע הזמן.קחי פסק זמן לעצמך ונצלי אותו כדי להוציא לפועל את הגרסה הכי טובה של עצמך. מגיע לך. אנחנו בסטודיו סי, כאן בשביל לספק לך את הכלים וההזדמנויות לייצר לעצמך שגרה