התעמלות משפחתית

התעמלות משפחתית

התעמלות משפחתית– פעילות בריאה, מהנה ולא יקרה לימי הקיץ החמים

לא טוב היות האדם לבדו במיוחד בכושר. עבודת אימון משפחתית תורמת לחיזוק הקשר המשפחתי ואף ממריצה את כל בני המשפחה המתעמלים להתאמן יותר.
כשיש תמיכה וגיבוי משפחתי, קל יותר לקום ולהתעמל, יש פרטנרים שמלווים אתכם בתהליך האימון וחווים את אותם הדברים שאתם חווים.
בבואכם לחפש סגנון התעמלות משותף, חשוב שתבחרו אימון שמתאים לכולם, בהתאם לגיל הילדים, כזה שניתן להתמיד בו
גם אם כל אחד מכם מתעמל לחוד, כך למשל, בן משפחה אחד שוחה, שני משחק כדורסל ואת מתעמלת בסטודיו C תוכלו לאחד כוחות ולהתאמן ביחד בשעות הפנאי, כשכל אחד מכם מלמד את השני סודות שלמד במהלך האימון. בנוסף, רמת כושר זהה מבטיחה שתוכלו ליהנות ביחד ולהתאים קצב בצורה טובה יותר.
שימו לב שישנם סוגי התעמלות שניתן לבצע גם בבית, כל שתוכלו להמשיך את האמון גם במרחב הפרטי וליהנות מהביצועים והתוצאות, גוף חטוב וגמיש יותר, אנרגיות גבוהות, תחביב משותף.

מדוע להתאמן ביחד?

קיימות סיבות רבות להתעמל ביחד, התעמלות מגבירה את האנדורפינים בגוף ומרוממת את מצב הרוח כך שחוויית האימון תיתפס אצלכם בתודעה כחוויה חיובית, כמו כן, אימון משותף הוא פעילות מגבשת מאוד, אפשר להתחלף בתפקידים (אחד נותן לשניתמיכה כמו משקולת ומהווה עזר כנגדך) זו הזדמנות מצוינת לזמן איכות, ליציאה מהשגרה, להורדת הלחץ והמתח והתמסרות טוטאלית להנאה עם הרבה אנרגיות טובות. התעמלות זו תוסיף בהמשך חיזוק המגע ושיתוף פעולה.

איזה פעילויות ניתן לעשות ביחד?

  • הליכה מהירה ברחבי הפארק, מסביב לשכונה או במסלול הליכה קרוב, זו הזדמנות לתאם צעדים ולהתאים את הקצב, לשוחח בלי רעשי רקע וליהנות מזמן איכות קצבי.
  • רכיבת אופניים משותפת היא דרך מהנה במיוחד לטייל ביחד ולשרוף קלוריות על הדרך, המתאימה גם לילדים קטנים.
  • שחייה בבריכה העירונית או בים.
  • תוכלו לפתוח טורניר טניס משותף, טניס שולחן ואפילו כדורסל או כדורגל, כל דבר שמחייב התמסרות כלשהי ביניכם.

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תפריט נגישות

X