נגישות האתר

יום שישי את יודעת, או כיצד לעבור את סופי השבוע ללא עליה במשקל?

סדר היום בסופי שבוע או חוסר הסדר, שונה מהמוכר והידוע במהלך אמצע השבוע, ולכן מזמין איתו אכילה מרובה יותר עקב ארוחות משפחתיות עתירות קלוריות, בילויים ויציאות עם חברים.

אז מה עושים? איך אוכלים את העוגה ומשאירים אותה שלמה?

• בצעי פעילות גופנית בסוף השבוע. היא עוזרת ל"שרוף" חלק מהקלוריות, ובעיקר מזכירה לנו, שאנו עדיין בתהליך הרזיה.

• נסי עד כמה שניתן לשמור על סדר, והשתדלי לאכול רק בארוחות ולא כנשנוש ביניהן, כדי להימנע מאכילה מתוך שעמום או מאכילה חברתית.

• הימנעי ממזונות עתירי שומן ומטוגנים כגון: צ'יפס, המבורגר, קציצות ועוד. העדיפי בשרים דלי שומן: בשר רזה, עוף, דגים ותוספות פחממתיות לא מטוגנות כגון: אורז, פסטה, תירס ועוד. כמו כן, הרבי באכילת סלטים המבוססים על ירקות ודלים במיונז ושמן.

• העדיפי פירות על פני ממתקים בין הארוחות וכקינוח.

• העדיפי שתייה נטולת קלוריות על פני שתייה ממותקת או מיצי פירות.

• מומלץ לשתות 2 כוסות כשעתיים לפני שיוצאים מהבית וחצי כוס כל 30 דקות מחוץ לבית. מומלץ שהשתייה תהיה נטולת קלוריות, על מנת שנוכל "לבזבז" את מירב הקלוריות שלנו על האוכל.

• אכלי מהכל אבל מעט. אפשר לאכול ממזונות שאינם נחשבים דיאטטיים, אבל בכמות מוגבלת.

• שיטת הקיזוז. במידה ובסוף השבוע הגזמת בצריכת הקלוריות, ניתן להתחיל את השבוע בדיאטת הקיזוז. מדובר תפריט דל יותר בקלוריות בהשוואה לתפריט הקבוע.

• דיאטת הקיזוז מותאמת במיוחד עבורך תיקבע בתיאום עם הדיאטנית האישית שלך.

<% if(HttpContext.Current.Request.Url.Host == "127.0.0.1"){ %> <% } %>