נגישות האתר

טיפים לכושר ובריאות

  1. כאבי מפרקים
    פעילות גופנית חשובה מאוד למניעת התפרצויות דלקתיות ולהקלה על כאבים אך חשוב שתדעו שבזמן ההתפרצות מומלצת דווקא מנוחה, ואין לבצע תרגילי כושר שעשויים לגרום לכאב משום שהדבר עלול להחמיר את הבעיה.שרירים מחוזקים והנעה קבועה של המפרקים מפחיתים את הכאב ומשפרים רבות את יכולת התפקוד וההרגשה הכללית.
    נצלו כל הזדמנות לשחק בכדורי ספוג רכים- לחצו עליהם בעדינות, גלגלו אותם בכפות הידיים ועסו אותם. התנועה תשחרר את המפרק הכואב.
  2. תנוחת שינה
    שינה על הצד:
    התנוחה המומלצת ביותר לגב היא על הצד. יש לישון על הצד כשהרגליים מורמות מעט לכיוון החזה וכרית מונחת ביניהם. (ניתן להשתמש בכרית לאורך הגוף כולו).
    שינה על הגב:
    אם אתם ישנים על הגב הניחו כרית מתחת לברכיים כדי לעזור לתמוך בקימור הנורמלי של הגב התחתון.
    יש לתמוך בצוואר בכרית.
    שינה על הבטן:
    תנוחה שמקשה על הגב. אם אינכם יכולים לישון בתנוחה אחרת הפחיתו את המתח מהגב ע"י הנחת כרית
    מתחת לאגן ולבטן התחתונה. הניחו כרית מתחת לראש, אם זה לא מפעיל לחץ חזק מדי על הגב.
    במידה ומורגש לחץ על הגב נסו לישון ללא כרית מתחת לראש.
  3. כפיפה והרמה נכונה
    כדי להרים חפץ בצורה נוחה ונכונה עלינו לכפוף את הברכיים ולהתכופף בגב ישר. את המשא עלינו להרים בידיים קרובות לגוף
    ולהתרומם בגב זקוף. כך אנו מעבירים את העומס והמשקל מהגב אל האגן והרגליים וחוסכים כאבי גב מיותרים.

לפרטים והרשמה

<% if(HttpContext.Current.Request.Url.Host == "127.0.0.1"){ %> <% } %>