ארכיונים: מאמרים

placeholder

הריון ופעילות גופנית

הריון הוא זמן והזדמנות ייחודיים לייעל התנהגויות בריאותיות.כל הנשים ללא התווית נגד צריכות להיות פעילות גופנית לאורך כל ההיריון.לרבות נשים שלא התאמנו לפני ההיריון, נשים הסובלות מסוכרת הריונית וכאלו שסובלות מעודףמשקל והשמנת יתר.ההמלצות עפ"י הACSM(American collefe of sport medicine):  מומלץ לבצע פעילות גופנית לפחות 150 דק בשבוע )שעתיים וחצי בשבוע(.  הכי מומלץ לבצע פעילות גופנית

חדר כושר בראשון לציון

אימון פונקציונאלי

בשנים האחרונות נפתחות קבוצות אימונים פונקציונאליים תחת כל עץ רענן. מה הבשורה שהם מביאים? מה זה אומר? זה עצים יותר? מיועד רק לספורטאיות? פונקציונאלי – כלומר פונקציה – תפקודית. לספורטאית תחרותית הפונקציות יהיו שונות ממתאמנת ששומרת על שיגרת אימונים קבועה. העידן שלנו מאופיין ביושבנות – כלומר אנחנו יושבות יותר מאי פעם – ובשנת הקורונה זה

מסת עצם

פנסיה של הגוף

בעידן של היום ידוע לנו שהאוכלוסייה הולכת ומתבגרת. כלומר אנחנו חיים יותר שנים. השאלה היא איך? האם נהיה עצמאים? תפקודיים? תלויים בעזרים ועוזרים? אחת התופעות הידועות בגיל מבוגר היא הידלדלות העצם (אוסטאופורוזיס): 1 מתוך 3 נשים סובלת מצפיפות עצם נמוכה (לעומת 1 מתוך 5 גברים). זוהי מחלה שקטה – כלומר ללא בדיקה אנחנו לא יכולות

placeholder

איך להתחיל הכי חזק ולאט לאט להגביר?

מכירות את ההרגשה בתחילת אימון, כשלוקח לכן הרבה זמן להיכנס לקצב? השרירים לאמתקשרים אחד עם השני, כל תנועה של הרגליים, גם אם מדובר בתנועה הכי קטנה, דורשת השקעה אדירה של אנרגיה. אכן, מצב מתסכל שמשאיר אתכן חסרות אונים בכל פעם שמתחילות להתאמן.האמת היא שלא משנה אם מדובר באימון בוקר, צהריים או בשעות הערב המאוחרות, אתן

placeholder

מה הקשר בין כוס טורקי לאימון הבא שלכן?

קפה טורקי לפני פעילות גופנית הוא אחד משחקני החיזוק המוכרים והנפוצים ביותר בתחום הספורט. תחושת העוררות, האנרגיה המתפרצת ואיכות האימון שעולה פלאים לאחר השתייה,משרים אווירה #חזקה בזמן האימון ומאפשרים ליהנות מכל רגע. האם התחושה הזו היא אמיתית או רק אפקט פלצבו? כיצד הקפה משפיע על הביצועים בספורט? כשמדברים על קפה טורקי לפני ספורט, רב האנשים חושבים

placeholder

ט"ו לכושר: אלו פירות יבשים יועילו לפני ואחרי אימון

איילת נדיב- דיאטנית קלינית, M.Sc ט"ו בשבט הוא אחד החגים שאין בהם איסורים וצומות, אבל מצד שני הפירות היבשים עלולים לעלות לנו בקלוריות עודפות שיובילו למאבק בשלב מאוחר יותר. אילו פירות יבשים יש לצרוך במהלך אימון גופני ועל מה כדאי לוותר? בכל ט"ו בשבט נהוג להזהיר מהקלוריות המתחבאות בתוך הפירות היבשים. אחרי הכל, ב- 100

placeholder

ספורט נושא פירות

ספורט נושא פירות ט"ו בשבט, הלא הוא ראש השנה לאילנות, מביא לשולחננו מבחר פירות יבשים טעימים, המכילים אמנם לא מעט קלוריות, אך גם מרכיבים תזונתיים חיוניים שיכולים לסייע במהלך ביצוע פעילויות ספורטיביות שונות. מתבלטים בין פירות טריים ליבשים? כדאי שתדעו: בתהליך הייבוש מוצאים מהפרי נוזלים, בעיקר מים, והוא מאבד כ-85% ממשקלו. בהתאם, הפרי היבש הוא

placeholder

עוברת טיפולי פוריות? שימי לב למה שאת אוכלת

נשים שעוברות טיפולי פוריות יכולות לסייע להגדלת סיכויי הצלחת התהליך באמצעות התזונה * מה מומלץ לאכול ולשתות וממה רצוי להימנע? נטע מלחי, דיאטנית קלינית בסטודיו סי, העוסקת בייעוץ תזונתי לשיפור הפוריות, סוקרת את המחקרים בתחום ומעניקה המלצות נשים העוברות טיפולי פוריות חוות לא אחת את תחושת חוסר השליטה בחלקים רבים של התהליך. זאת, בין השאר,

placeholder

לא רק חלבון: תפקיד הפחמימות בשיפור הפעילות הגופנית

למה חשוב לצרוך פחמימות לפני ואחרי אימון וכיצד כדאי לשלב את צריכתן עם חלבונים? שני ידיד, דיאטנית קלינית ברשת סטודיו C, עם התשובות ועם מתכונים מזינים צריכת חלבון היא חלק בלתי נפרד מתהליך בניית השריר, וחשובה על אחת כמה וכמה בקרב העוסקים בפעילות גופנית. אבל לא רק לחלבון, כי אם גם לפחמימה יש תפקיד חיוני

placeholder

מזון למחשבה: השפעת המאכלים השונים על בריאות המוח

המוח מהווה כשני אחוזים בלבד ממשקלנו, אך צורך כ-20 אחוז מהאנרגיה הכללית המסופקת לגוף * סיבה טובה לברר לאיזה מזון המוח זקוק – ומהי השפעת המזונות השונים על התפקודים הקוגניטיביים * שני ידיד, דיאטנית קלינית בסטודיו סי, משיבה לכל השאלות המזון שאנו צורכות מדי יום משפיע לא רק על מידת השובע שלנו, על המשקל שלנו

placeholder

הכירו את "מלכודות הקלוריות" בחורף

בימי החורף הקרים נעים להתנחם באכילת מזונות שחלקם עתירי שומן וסוכר * שני ידיד, דיאטנית קלינית בסטודיו סי, מסבירה מהן "מלכודות הקלוריות" העיקריות בחורף – ומציעה תפריט ליום של אכילה מאוזנת תקופת החורף מתאפיינת אצל רבים בעלייה קלה במשקל. מדוע דווקא בחורף? בסיבות אפשר למנות, בין השאר, את החשיכה המוקדמת שגורמת לנו לחוש עייפות ושולחת

placeholder

סיבות טובות לאכול סיבים

האם אתן צורכות מספיק סיבים תזונתיים? לסיבים יש תרומה רבה להגברת תחושת השובע ויתרונות בריאותיים נוספים * שני ידיד, דיאטנית קלינית ברשת סטודיו סי, סוקרת את המחקרים האחרונים בנושא ומסבירה אילו מזונות מומלץ להוסיף לתפריט היומי בעידן בו טרנדים בריאותיים מחליפים זה את זה כמו גרביים, כל יום צץ גורו לדיאטה כפטריות לאחר הגשם וששיעורי

אינטcיבי

לקוחה יקרה!

אנו שמחות להציג בפנייך את תוכנית התזונה החדשה שלנו – אינטנCבי.

התזונה בליווי מקצועי מוסמך של התזונאית הקלינית מירי חדד

אימוני הכושר מבית סטודיו סי אונליין

תמיכה באמצעות קבוצת וואטס אפ ייעודית שתעניק תמיכה, מוטיבציה וכוח לכל חברות הקבוצה

רק ב599 ₪ ללקוחות סטודיו סי