נגישות האתר

  • כושר ובריאות

  • הריון ולידה

  • נערות וילדות

  • תרגילי כושר סטודיו סי

  • דיאטה ותזונה

  • תזונה בחופשה

  • כושר ובריאות

  • הריון ולידה

  • נערות וילדות

  • תרגילי כושר סטודיו סי

  • דיאטה ותזונה

  • תזונה בחופשה

  • דבקות בספורט

    כיצד מאמצים ספורט כאורח חיים? דבקות בספורט איננה תכונה מולדת.לעולם לא מאוחר להתחיל בהתעמלות מתונה ולהעלות בהדרגה את הכושר שלכן, גם אם לא התעמלתן כל חייכן, בצורה מסודרת. פעילות גופנית היא תהליך שנבנה, והיא מותאמת לגיל וליכולות גופניות. כאשר היא נעשית בצורה מותאמת ומבוקרת, היא מביאה תועלת מרובה, מבחינה פיזית ונפשית ומסייעת לשיפור איכות ומשך … להמשיך לקרוא דבקות בספורט

    כושר והקשר לתהליך הרזייה

    יתרונותיה של פעילות גופנית סדירה בתהליך ההרזיה מהם היתרונות של פעילות גופנית בתהליך ההרזיה? הפעילות הגופנית הסדירה משנה את כל המערכת, ואת עצם הנטייה להשמנה, כך שכל מה שאנחנו אוכלים נשרף בצורה טובה יותר, כל הזמן. גוף מאומן, שרגיל להתאמן באופן סדיר, מתפקד ובנוי אחרת מגוף לא מאומן, ושרפת הקלוריות שלו גבוהה יותר גם בעת … להמשיך לקרוא כושר והקשר לתהליך הרזייה

    גיל המעבר

    תופעות גיל המעבר ודרכי הקלה גיל המעבר (מנופאוזה) הינו פרק הזמן השלישי בחיי האישה לאחר תקופת הילדות והפריון. שלב זה מתחיל בדרך כלל בגילאי 45-50, וזאת בעקבות תהליך ירידה הדרגתית ברמות ההורמונים אסטרוגן ופרוגסטרון הגורמים לשינויים בווסת. גיל המעבר ותהליך ההזדקנות שלאחריו מאופיין בירידה בצפיפות העצם, שינויים בהרכב הגוף-ירידה במסה השרירית ועלייה באחוז השומן מה … להמשיך לקרוא גיל המעבר

    שרירי בטן

    שרירי בטן רבות מהמתאמנות שלנו מתעניינות בחיטוב שרירי הבטן ובהשגת "בטן שטוחה". אבל מהם בעצם הגורמים להקניית מראה "שטוח", ומהם תפקידי שרירי הבטן בכלל? אודות: מערכת שרירי הבטן הנה אחת ממערכות השרירים החשובות ביותר לכל אדם, שכן זהו האזור היחידי בגוף שחלק ממנו איננו נתמך או מוגן ע"י העצמות אלא ע"י מערכת שרירים בלבד. מה … להמשיך לקרוא שרירי בטן

    התרגול הגופני למניעת כאבי גב

    יתרונות התרגול הגופני למניעת כאבי גב כמעט כולנו נחשפות בשלב זה או אחר בחיינו, לבעיית כאב גב טורדני. כדי להימנע מכאבי גב, קודם כל צריכים לעשות איתו הכרה. המבנה המסובך שלו מורכב מעצמות (חוליות), שרירים, כלי דם, עצבים ואלמנטים נוספים, שמחברים בין כל אלה. אבל זה עוד לא הכול, עמוד השדרה מורכב מ – 7 … להמשיך לקרוא התרגול הגופני למניעת כאבי גב

    חזרה לשיגרת הדיאטה

    חזרה לשיגרת הדיאטה איילת נדיב – דיאטנית קלינית- מנהלת מח' דיאטה רשת סטודיו סי כולנו נפגשים עם תחושת האופוריה שמלווה אותנו עם סיום החגים, המשפחתיות, היציאה מהשיגרה, והחופשות התכופות, אך רבים מאיתנו גם מגלים תחושת סלידה, ולעיתים אף גועל בכמויות האוכל שאיתם נפגשו במהלך החג, וגרוע מכך מהכמויות אותן אכלו. רצף החגים הצפוף מביא איתו … להמשיך לקרוא חזרה לשיגרת הדיאטה

    פרוביוטיקה

    בריאות אינטימית לנשים אפשר לדבר איתך על משהו אינטימי? רבות מאתנו סובלות מאי נוחות באזור האינטימי, אבל לא ממש מדברות על זה. ייתכן שגם את חווה מעת לעת תסמינים דוגמת ריח, הפרשות, וגרד הנגרמים מהפרת מאזן החיידקים בנרתיק. מהי בריאות אינטימית? למעשה, כל איבר לח וחמים מאופיין בחיידקים רבים. כך גם בנרתיק, בו החיידקים חיוניים … להמשיך לקרוא פרוביוטיקה

    כשאת מרגישה טוב, את נראית טוב

    כשאת מרגישה טוב, את נראית טוב איזה כיף להיות אחרי "אין לי זמן", "אני צריכה להיות עם הילדים", "אין לי כוח" הן רק חלק מהסיבות שמונעות מאתנו להתפנות לפעילות גופנית, אבל ברגע שאנו מוצאות את הזמן, נועלות את נעלי הספורט ויוצאות לפעילות האהובה עלינו, אנו מרגישות ש"עשינו זאת". המאבק המתואר, מתנהל כמעט כל יום בשל … להמשיך לקרוא כשאת מרגישה טוב, את נראית טוב

    פעילות גופנית, תזונה והארכת תוחלת החיים

    פעילות גופנית, תזונה והארכת תוחלת החיים מחקרים של עשרות שנים נערכו לגבי התועלות של כושר גופני, המחקרים הללו מוכיחים שכושר גופני משפר את הבריאות ויכול להאריך את תוחלת החיים, מסייע בהימנעות ממחלות רציניות, כגון: מחלות לב, סוכרת, דיכאון, מספר סוגים של סרטן וכמו כן, משפר את חידוד המוח ואת היכולות השכליות. תזונה בלתי מאוזנת, חוסר … להמשיך לקרוא פעילות גופנית, תזונה והארכת תוחלת החיים

    מדברות בריאות

    מדברות בריאות חמישה חידושים שלא בטוח שידעתן, על קפה, לחץ בעבודה, בעיות קשב וריכוז, מינרל וספונג'ה .. לקרוא בקפה מחקר שהתפרסם בכתב העת Cancer Epidemiology קובע כי 4 כוסות קפה או תה ביום מקטינות ב- 25% את הסיכון לסרטן הרחם בנשים. צאו מהלחץ! ממחקר שפורסם בכתב העת Occupational and Environmental Medicine עולה כי נשים שהתלוננו … להמשיך לקרוא מדברות בריאות

    טיפים ותרגילים לישיבה מול מחשב

    תרגילי סטודיו סי לעבודה מול מחשב מאת : גלית פרי – סמנכ"ל מחלקת הדרכה בסטודיו סי ישיבה מול מחשב הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחיינו. חשוב להבין שישיבה ממושכת ולא נכונה יכולה לגרום לכאבים, הגבלות בתנועה ובעיות שריר שלד מגוונות. אזורים רבים בגוף עלולים להיפגע עקב תנוחת ישיבה לא נכונה לאורך זמן, וכאבי גב, … להמשיך לקרוא טיפים ותרגילים לישיבה מול מחשב

    הכושר להתמיד

    עשרת הדיברות להתמדה מאת סמנכלית הדרכה בסטודיו סי כולנו מבינות את חשיבות הפעילות הגופנית לשיפור בריאותנו ואיכות חיינו, אך עדיין קשה ללא מעט נשים, לעשות את הצעד הנוסף ולהתחיל להתאמן. הדרך להתמדה בפעילות גופנית דורשת זמן, מאמץ ונחישות, ורובנו לא מצליחות להתמיד בפעילות בגלל סדר יום עמוס, חוסר זמן, ובינינו, וגם המון תירוצים אחרים. רגע … להמשיך לקרוא הכושר להתמיד