נגישות האתר

  • כושר ובריאות

  • הריון ולידה

  • נערות וילדות

  • תרגילי כושר סטודיו סי

  • דיאטה ותזונה

  • תזונה בחופשה

  • כושר ובריאות

  • הריון ולידה

  • נערות וילדות

  • תרגילי כושר סטודיו סי

  • דיאטה ותזונה

  • תזונה בחופשה

  • טיפים לכושר ובריאות

    טיפים לכושר ובריאות כאבי מפרקים פעילות גופנית חשובה מאוד למניעת התפרצויות דלקתיות ולהקלה על כאבים אך חשוב שתדעו שבזמן ההתפרצות מומלצת דווקא מנוחה, ואין לבצע תרגילי כושר שעשויים לגרום לכאב משום שהדבר עלול להחמיר את הבעיה.שרירים מחוזקים והנעה קבועה של המפרקים מפחיתים את הכאב ומשפרים רבות את יכולת התפקוד וההרגשה הכללית. נצלו כל הזדמנות לשחק … להמשיך לקרוא טיפים לכושר ובריאות

    הקיץ הגיע – מהי זיעה?

    הקיץ הגיע – מהי זיעה? הזיעה היא הפרשה מבלוטות הזיעה ומרכיביה העיקרים הם מלחים כנתרן כלורי ואשלגן, שיינן (אוריאה) וחומצת חלב. בלוטות הזיעה מורכבות ממבנה בצורת סליל שנמצא עמוק בתוך העור וצינור שעובר בתוך שכבת העור עד לפני השטח. המבנה הסלילי הזה מקבל דם מן הנימים, הוא קולט נוזלים מהנימים ומתאים שמסביב ומעבירם דרך הצינור … להמשיך לקרוא הקיץ הגיע – מהי זיעה?

    טיפים לשנה חדשה

    טיפים לשנה חדשה שנה חדשה מביאה עמה גם רצון לשינויים והתחלות חדשות וזו הזדמנות נהדרת לשנות הרגלים ישנים ולהפוך את חיינו להרבה יותר בריאים ומאוזנים. הדרך להתמדה בפעילות גופנית דורשת זמן, מאמץ ונחישות, ורובנו לא מצליחות להתמיד בפעילות בגלל סדר יום עמוס, חוסר זמן, ובינינו, וגם המון תירוצים אחרים. אז רגע לפני שאת אומרת שוב … להמשיך לקרוא טיפים לשנה חדשה

    מהי זיעה?

    הקיץ מגיע ! מהי זיעה ? הקיץ מגיע והזיעה ניגרת -מהי זיעה ? הזיעה היא הפרשה מבלוטות הזיעה ומרכיביה העיקרים הם מלחים כנתרן כלורי ואשלגן, שיינן (אוריאה) וחומצת חלב. בלוטות הזיעה מורכבות ממבנה בצורת סליל שנמצא עמוק בתוך העור וצינור שעובר בתוך שכבת העור עד לפני השטח. המבנה הסלילי הזה מקבל דם מן הנימים, הוא … להמשיך לקרוא מהי זיעה?

    כללי הזהב לאכילה מאוזנת בקיץ

    טיפים לתזונה נכונה בקיץ מזג האוויר הקיצי, החופשות שבפתח, הבילויים בחוץ – כל אלו מזמנים לנו בעונה החמה לא מעט פיתויים כמו גלידות, פירות עסיסיים ועוד. ובכל זאת, גם בקיץ אפשר לשמור על תזונה מאוזנת ועדיין ליהנות מפינוקים פה ושם. מיכל יניצקי, תזונאית קלינית בסניף סטודיו סי ברמת גן, מעניקה כמה טיפים שיסייעו לכן לעבור … להמשיך לקרוא כללי הזהב לאכילה מאוזנת בקיץ

    הכירו את "מלכודות הקלוריות" בחורף

    בימי החורף הקרים נעים להתנחם באכילת מזונות שחלקם עתירי שומן וסוכר * שני ידיד, דיאטנית קלינית בסטודיו סי, מסבירה מהן "מלכודות הקלוריות" העיקריות בחורף – ומציעה תפריט ליום של אכילה מאוזנת תקופת החורף מתאפיינת אצל רבים בעלייה קלה במשקל. מדוע דווקא בחורף? בסיבות אפשר למנות, בין השאר, את החשיכה המוקדמת שגורמת לנו לחוש עייפות ושולחת … להמשיך לקרוא הכירו את "מלכודות הקלוריות" בחורף

    דבקות בספורט

    כיצד מאמצים ספורט כאורח חיים? דבקות בספורט איננה תכונה מולדת.לעולם לא מאוחר להתחיל בהתעמלות מתונה ולהעלות בהדרגה את הכושר שלכן, גם אם לא התעמלתן כל חייכן, בצורה מסודרת. פעילות גופנית היא תהליך שנבנה, והיא מותאמת לגיל וליכולות גופניות. כאשר היא נעשית בצורה מותאמת ומבוקרת, היא מביאה תועלת מרובה, מבחינה פיזית ונפשית ומסייעת לשיפור איכות ומשך … להמשיך לקרוא דבקות בספורט

    כושר והקשר לתהליך הרזייה

    יתרונותיה של פעילות גופנית סדירה בתהליך ההרזיה מהם היתרונות של פעילות גופנית בתהליך ההרזיה? הפעילות הגופנית הסדירה משנה את כל המערכת, ואת עצם הנטייה להשמנה, כך שכל מה שאנחנו אוכלים נשרף בצורה טובה יותר, כל הזמן. גוף מאומן, שרגיל להתאמן באופן סדיר, מתפקד ובנוי אחרת מגוף לא מאומן, ושרפת הקלוריות שלו גבוהה יותר גם בעת … להמשיך לקרוא כושר והקשר לתהליך הרזייה

    גיל המעבר

    תופעות גיל המעבר ודרכי הקלה גיל המעבר (מנופאוזה) הינו פרק הזמן השלישי בחיי האישה לאחר תקופת הילדות והפריון. שלב זה מתחיל בדרך כלל בגילאי 45-50, וזאת בעקבות תהליך ירידה הדרגתית ברמות ההורמונים אסטרוגן ופרוגסטרון הגורמים לשינויים בווסת. גיל המעבר ותהליך ההזדקנות שלאחריו מאופיין בירידה בצפיפות העצם, שינויים בהרכב הגוף-ירידה במסה השרירית ועלייה באחוז השומן מה … להמשיך לקרוא גיל המעבר

    שרירי בטן

    שרירי בטן רבות מהמתאמנות שלנו מתעניינות בחיטוב שרירי הבטן ובהשגת "בטן שטוחה". אבל מהם בעצם הגורמים להקניית מראה "שטוח", ומהם תפקידי שרירי הבטן בכלל? אודות: מערכת שרירי הבטן הנה אחת ממערכות השרירים החשובות ביותר לכל אדם, שכן זהו האזור היחידי בגוף שחלק ממנו איננו נתמך או מוגן ע"י העצמות אלא ע"י מערכת שרירים בלבד. מה … להמשיך לקרוא שרירי בטן

    צורכות קפאין? כך תעשו זאת בתבונה

    קפאין – טוב או רע? הכל במידה כמה כוסות קפה אתן שותות ביום? צריכת קפאין בצורה מתונה עשויה להועיל לבריאות, אך הגזמה בצריכתו עלולה להזיק * כיצד פועל הקפאין בגופנו וכמה מומלץ לצרוך ממנו? שני ששון, דיאטנית קלינית ברשת סטודיו סי, בדקה וחזרה עם התשובות הבוקר הגיע, שתיתן כוס קפה, המשכתן לעבודה, שתיתן עוד כוס קפה. … להמשיך לקרוא צורכות קפאין? כך תעשו זאת בתבונה

    מזון למחשבה: השפעת המאכלים השונים על בריאות המוח

    המוח מהווה כשני אחוזים בלבד ממשקלנו, אך צורך כ-20 אחוז מהאנרגיה הכללית המסופקת לגוף * סיבה טובה לברר לאיזה מזון המוח זקוק – ומהי השפעת המזונות השונים על התפקודים הקוגניטיביים * שני ידיד, דיאטנית קלינית בסטודיו סי, משיבה לכל השאלות המזון שאנו צורכות מדי יום משפיע לא רק על מידת השובע שלנו, על המשקל שלנו … להמשיך לקרוא מזון למחשבה: השפעת המאכלים השונים על בריאות המוח