נגישות האתר

פילאטיס

חיזוק שרירי ה-Core והארכת השרירים

אימון הפילאטיס בגישת "From The Inside Out " הייחודית שלו, משלב בתוכו תרגילים לחיזוק והארכת השרירים והגמשת המפרקים. מסייע לשמור על יציבה נכונה, לסייע לשליטה בשרירים, לפתח ריכוז ומיקוד, לשפר את זרימת הדם בגופך, לשלוט בתנועה ולנוע בזרימה וברגיעה.

הצצה לאימון פילאטיס על פי שיטת סטודיו סי

תרגול פילאטיס מטפל ישירות בליבת הגוף, והתרגול החוזר יקנה לך יכולת להתרכז בגופך, יחזק את שרירי ה-Core בדגש על אזור הבטן ויגדיל את טווח התנועה של גופך.

רוצה לראות את השינוי מהר יותר? אימון פילאטיס המשולב באימון חיטוב ועיצוב יעזור לך להגיע במהירות רבה יותר לתוצאות שאת מחפשת.

צוות המדריכות המנוסות של סטודיו C יעניק לך הנחיה מקצועית, הדרכה אישית וידע מעשי רב, אותו תוכלי ליישם גם מחוץ לסטודיו, בכל רגע בחיי היומיום שלך.

"לאחר 10 שיעורים תרגישו בהבדל,

לאחר 20 שיעורים תראו את ההבדל,

לאחר 30 שיעורים יהיה לכם גוף חדש לגמרי" (ג'וזף פילאטיס)

.