נגישות האתר

פילאטיס

העבודה בפילאטיס משלבת חיזוק קבוצות שרירים רבות ביחד כמכלול, ופותחה כשיטה טיפולית ושיקומית המתאימה לאנשים עם פציעות ומוגבלויות, ונותנת מענה לפציעות גופניות שונות כגון: גב, צוואר, כתפיים ועוד.

תרגילי השיטה מעודדים עבודה ממוקדת המפעילים את שרירי הליבה דוגמת: הרחב בטני, זוקפי הגב וקרקעית האגן.

אימון זה יחזק מצד אחד, ומצד שני יאריך את השרירים ויגמיש את המפרקים במטרה להעניק הגנה לחוליות עמוד השדרה ולכל האיברים הפנימיים.

האימון מועבר על פי סדר תרגילים קבוע בהתאם לרמת הקושי מתרגיל לתרגיל ומשלב מגוון אביזרים.

במהלך האימון הגוף יעבור בין תנוחות שונות הכוללות מספר סוגי ישיבה, שכיבה, פיתולים, כפיפות, פשיטות, עמידה וכו.

החזרה על אותם תרגילים מאימון לאימון יוצרת עבודה מדויקת וממוקדת המחזקת את שרירי הליבה ומגדילה את טווחי התנועה

יתרונות האימון:

  • שיפור וחיזוק שרירי הליבה .
  • חיזוק הגוף וייצובו.
  • הגדלת טווחי תנועה במפרקים.
  • חיזוק השרירים תוך כדי הארכה .
  • מודעות גבוהה לנשימה נכונה.
  • מסייע בהפחתת כאבי גב וכאבים במפרקים .
  • בניית דפוסי תנועה טובים יותר.