נגישות האתר

אימון פילאטיס

העבודה בפילאטיס משלבת חיזוק קבוצות שרירים רבות ביחד כמכלול, ופותחה כשיטה טיפולית ושיקומית המתאימה לאנשים עם פציעות ומוגבלויות, ונותנת מענה לפציעות גופניות שונות כגון: גב, צוואר, כתפיים ועוד.

תרגילי השיטה מעודדים עבודה ממוקדת המפעילים את שרירי הליבה דוגמת: הרחב בטני, זוקפי הגב וקרקעית האגן.

אימון זה יחזק מצד אחד, ומצד שני יאריך את השרירים ויגמיש את המפרקים במטרה להעניק הגנה לחוליות עמוד השדרה ולכל האיברים הפנימיים.

האימון מועבר על פי סדר תרגילים קבוע בהתאם לרמת הקושי מתרגיל לתרגיל ומשלב מגוון אביזרים.

במהלך השיעור הגוף יעבור בין תנוחות שונות הכוללות מספר סוגי ישיבה, שכיבה, פיתולים, כפיפות, פשיטות, עמידה וכו.

החזרה על אותם תרגילים משיעור לשיעור יוצרת עבודה מדויקת וממוקדת המחזקת את שרירי הליבה ומגדילה את טווחי התנועה

יתרונות האימון:
• שיפור וחיזוק שרירי הליבה .
• חיזוק הגוף וייצובו.
• הגדלת טווחי תנועה במפרקים.
• חיזוק השרירים תוך כדי הארכה .
• מודעות גבוהה לנשימה נכונה.
• מסייע בהפחתת כאבי גב וכאבים במפרקים .
• בניית דפוסי תנועה טובים יותר.

אימון פילאטיס הינו במסגרת המנוי לסטודיו סי .

לרשותך מגוון אימוני כושר, אימוני אירובי ועיצוב נוספים הכלולים במנוי סטודיו סי:

אירובי – שיעורים המשלבים אימון תנועתי בליווי מוזיקה קצבית וסוחפת.

זומבה / לטיני – אימון אירובי, קצבי בצעדי ריקוד לצלילי מוזיקה לטינית.

איזון הגוף – שיעורים המתמקדים באיזון הגוף ובמתיחות בליווי מוזיקה רגועה.

שיעורי פיטבול – שיעורים בליווי כדור העובד על חיזוק מבוקר ומכוון של הגוף תוך יציבה נכונה.

אימון בטן שטוחה – אימון גופני חדש וייחודי המתמקד בחיזוק וחיטוב שרירי בטן.

אימון מחזורי – אימון קצבי, מהיר ומאתגר התורם לשרפת קלוריות.

אימון 15 משולב – אימון המשלב אירובי, עיצוב וחיטוב ומתיחות .

אימון ממוקד חיטוב ישבן וירכיים – אימון חדש המתמקד בחיזוק וחיטוב ישבן וירכיים.