נגישות האתר

חיטוב הגוף: אימון פיטבול לנשים שרוצות תוצאות

תרגילי ההתעמלות בסטודיו C מתבססים על חיזוק מבוקר ומתוכנן של שרירים, תוך דגש על עבודה מאוזנת ויציבה נכונה. כדי לייעל ולשפר את העבודה, נעזרים במגוון אביזרים ייחודים שמטרתם לגוון, להעלות את דרגת הקושי ולהוביל את הגוף לתנוחות חדשות ומאתגרות.

בעזרת אימון פיטבול אפשר להגביר את המודעות לגוף לתנוחותיו, לחזק את שרירי היציבה, לשפר בעיות יציבה, להרפות מתחים, להפיג עייפות ולהרגיע את השרירים.

לשרירים המייצבים תפקיד חשוב בבניית מרכז גוף חזק ויציב ובדרך כלל שרירים אלו נחלשים ומוזנחים עם הזמן, בגלל אורח חיים לא בריא וחוסר בפעילות גופנית.
אימון פיטבול והשימוש בכדור (כדור פיזיו) מאלצת את הגוף להפעיל את השרירים המייצבים של מרכז הגוף ולעבוד על יציבה נכונה, תוך כדי שמירה על שיווי משקל בעבודה, ובכך מעודד חיטוב ועיצוב הגוף.

alisia niktin-fitball

לפרטים והרשמה

יתרונותיו של אימון הפיטבול -Fit Ball (כדור פיזיו)

שמונה מתוך עשרה אנשים סובלים מכאבי גב בשלב מסויים החייהם. עבודת כדור נכונה עשויה למנוע כאבי גב, כיוון שהיא מייצבת את עמוד השדרה המותני, מחזקת את שרירי ה-Core (רחב בטני, אלכסונים פנימיים של הבטן, רצפת האגן, Multifidus, שרירי הגב העמוקים),
מקנה גמישות ומפעילה בצורה יעילה ומאוזנת את השרירים האחוריים – הזוקפים.

למעשה, העבודה באימון פיטבול עם הכדור עולה בקנה אחד עם מרבית העקרונות המוכחים למניעת כאבי גב.

  • גירוי השרירים המייצבים – חוסר היציבות של הפיטבול תורם לגירוי השרירים המייצבים. ככל שבסיס התמיכה צר יותר, כך יש פחות שיווי משקל והמייצבים עובדים קשה יותר. למעשה, השרירים המייצבים של האגן "מרגישים" שהוא נשען על בסיס לא יציב, ולכן הם נכנסים לפעולה כדי למנוע איבוד שיווי משקל. תרגילים אחרים המבוצעים על משטחים יציבים אינם מגרים את מייצבי האגן לפעול.
  • ייצוב דינמי – במהלך פעולות היומיום נדרשים שרירי היציבה שלנו להתגייס לעבודה בעיקר כשאנו בתנועה. התכופפות לצורך הרמת חפץ היא דוגמה טובה לכך. הכדור מאפשר לנו לאמן את שרירי היציבה גם במצבים דינמיים ובכך מכין אותם למצבים אמיתיים בחיי היומיום. הפעלת השריר הדו-ראשי בזרוע, תוך סיבובי אגן על הכדור, אינה דומה כלל וכלל והפעלת אותו שריר על משטח קשיח. הגוף לומד לעבוד תוך כדי אימון פיטבול סנכרון מערכת התנועה ומערכת היציבה.
  • משוב מיידי למתאמן – כאשר מבצעים בהצלחה את התרגילים והשרירים הנכונים עובדים, הכדור נשאר יציב. בכל מקרה אחר, הכדור ינוע.
  • טווח תנועה – בעזרת הכדור אפשר להגיע לטווחי תנועה גדולים במפרקים ולגמישות טובה יותר. תנועה בעזרת הכדור עדינה ומבוקרת וידידותית מאוד לכל מתאמן. גמישות מונעת כאבים ומפחיתה סיכון לפציעות.

*שיעורי אימון פיטבול אלה ניתנים במסגרת המנוי.

למגוון החוגים שלנו לחצי כאן >> חיטוב הגוף

הצצה לאימון פיטבול בסטודיו סי