נגישות האתר

חיטוב הגוף: חיטוב הבטן (אימון לבטן שטוחה) לנשים שרוצות תוצאות

חולמת על בטן חטובה? אימון גופני חדש וייחודי המתמקד בחיטוב הבטן

יתרונות האימון לבטן שטוחה:

  • אימון ממוקד יותר לקבוצת שרירי הבטן
  • חיזוק וחיטוב שרירי הבטן
  • יציבה נכונה
  • מניעת כאבי גב
  • צמצום היקפים
  • חיזוק שרירי קרקעית האגן
  • גיוון ותוספת

אימון ממוקד לבטן שטוחה

לפרטים והרשמה

מהו סוד ההצלחה לבטן שטוחה?
גלית פרי,סמנכ"ל הדרכה ברשת סטודיו סי

"שילוב של תוכנית דיאטה ותזונה נכונה הגורמת לירידה באחוזי השומן וחיטוב הבטן על ידי חיזוק השריר הרוחבי של הבטן יקנו לבטנך מראה שטוח ומעוצב"

כיצד להגיע לתוצאה של בטן שטוחה?
"לחיטוב הבטן, חשוב לעבוד על שריר הרחב בטני וזאת כמובן במקביל לתזונה נכונה ופעילות אירובית שתוריד את אחוזי השומן בגוף.
היות והרחב בטני אחראי על שמירת הלחץ התוך בטני, חשוב לעבוד עליו עם הוצאת אויר ממושכת".

מה ההמלצות לחיזוק שרירי הבטן?
"חשוב לתרגל ולכווץ את הבטן במהלך היום יום בפעילויות רגילות כמו: הליכה, עמידה, ישיבה וזאת תוך כדי שמירה על העקומות הטבעיות של עמוד השדרה.
החזקה נכונה של הבטן תקנה לנו מראה זקוף, בטן שטוחה ותימנע כאבי גב.
הרעיון שבתרגול הוא פשוט לשאוב/לאסוף את הבטן פנימה תוך כדי נשיפה בשילוב כיווץ שרירי קרקעית האגן".

העבודה בכל השיעורים האנאירוביים בסטודיו סי מתמקדת גם בחיזוק שרירי הבטן, חיטוב הבטן ובהצרת היקפים.

בואי להתנסות ולחוות תוצאות!

למגוון החוגים שלנו לחצי כאן >> חיטוב הגוף