נגישות האתר
Pin point

שיטת סטודיו סי לעיצוב וחיטוב הגוף

אימון סטודיו C מהבית

חדש!   אימוני סטודיו סי לייב  Live – אצלך בבית את כבר לא חייבת לצאת מהבית כדי להתחטב בסטודיו סי. אין לך סניף סטודיו סי קרוב לבית ?  מהיום מתחילים להתאמן מהבית ולהשיג את אותן התוצאות! אותו שיעור לחיטוב ועיצוב הגוף אותה מדריכה מקצועית אותן 45 הדקות שאת מקדישה לעצמך ואותן התוצאות ! מעוניינת , איך מתחילים? פני … להמשיך לקרוא אימון סטודיו C מהבית

חיטוב ועיצוב

כדי שתגיעי לחיטוב הגוף שתמיד חלמת עליו הצטרפי לשיטת האימון הייחודית של סטודיו סי לחיטוב הגוף ותראי מיד תוצאות. הכנסי עכשיו לפרטים נוספים!

אימון לבטן שטוחה

יתרונות האימון לבטן שטוחה: אימון ממוקד יותר לקבוצת שרירי הבטן חיזוק וחיטוב שרירי הבטן יציבה נכונה מניעת כאבי גב צמצום היקפים חיזוק שרירי קרקעית האגן גיוון ותוספת לפרטים והרשמה מהו סוד ההצלחה לבטן שטוחה? גלית פרי,סמנכ"ל הדרכה ברשת סטודיו סי "שילוב של תוכנית דיאטה ותזונה נכונה הגורמת לירידה באחוזי השומן וחיטוב הבטן על ידי חיזוק … להמשיך לקרוא אימון לבטן שטוחה

חיטוב ירכיים

למראה הירכיים יש השפעה חזותית חשובה על כלל מראה הגוף הנשי. לא בכדי, אחת מהדרישות העיקריות שאנחנו שומעות בסטודיו C מנשים המתאמנות אצלנו, היא הדרישה להצר את היקפי הירכיים: לחטב את פנים הירך, לחזק את שריר הירך החיצונית ולצמצם היקפים. דרישה זו אינה מקרית: הירכיים שלנו הן הראשונות "להסגיר" את רמת חיטוב גופינו. הירכיים (כמו … להמשיך לקרוא חיטוב ירכיים

חיטוב הישבן

אנחנו יושבות עליו רוב היום ותמיד בודקות אותו בג'ינס שאנו מודדות: הישבן. הישבן שלנו כולל חלק מן השרירים החשובים בגופינו וזה אומר שכדי לטפח ישבן מוצק, עלינו לקום מן הספה ולעבוד על החלק האחורי שלנו. לישבן מוצק בעל פרופורציות נכונות, יש קסם: ישבן חטוב נראה טוב בכל בגד וחשוב לא פחות מזה- ישבן בעל שרירים … להמשיך לקרוא חיטוב הישבן

חיטוב הגוף לנשים

כולנו רוצות גוף חטוב ומעוצב. אבל מודל היופי שאנו שואפות אליו, הוא לא רק עניין של אסתטיקה. הוא גם עניין של בריאות: יותר ויותר מחקרים בשנים האחרונות, מצביעים על כך שתזונה נכונה ואימוני חיטוב הגוף לנשים תורמים לא רק להרגשתנו או למראה שלנו, אלא גם לבריאותנו. במיוחד בשנים האחרונות, אנחנו עדים לריבוי מחקרים אשר בדקו … להמשיך לקרוא חיטוב הגוף לנשים

אימון גליידינג

נעים להכיר, אביזר חדש מצטרף לשיעורים ברשת סטודיו C בשם: הגלידיינג. אז מהו אביזר האימון, הגליידינג? אביזר קטן שעושה שינוי גדול. מדובר במערכת דסקיות לחיטוב הגוף המאפשרת תנועה חלקה וזורמת, ומתמקדת באימון ממוקד לכל אזור בגוף. הגליידינג מוסיף את כוח החיכוך למכלול הכוחות הפועלים על השריר ומשדרג משמעותית את אימון החיזוק, המתיחות והיציבה. הוא עובד … להמשיך לקרוא אימון גליידינג

עיצוב דינמי

רוצה ליהנות מעיצוב וחיזוק הגוף תוך כדי תנועה? אימון עיצוב דינמי מחזק את כל מרכיבי הכושר הגופני: שיווי משקל, כוח, קואורדינאציה, כוח מתפרץ, סבולת שרירית וסבולת אירובית-השילוב האולטימטיבי לחיזוק, חיטוב ולהאצת שריפת השומנים. אימון פונקציונאלי המשלב: א. פעילות של קבוצות השרירים הגלובאליות (השרירים הגדולים והתנועתיים בגוף). ב. פעילות של קבוצות שרירים לוקאליות (שרירים מייצבים ועמוקים … להמשיך לקרוא עיצוב דינמי

אימון משולב

אימון חדש וייחודי! אימון המשלב בתוכו עבודה על מספר מרכיבי כושר שונים ונותן מענה לשילוב המנתח של פעילות אירובית וחיזוק והארכת השרירים. האימון המשולב בנוי משלושה חלקים עיקריים: 15 דקות של פעילות אירובית הכוללת צעדי אירובי בסיסיים ופשוטים המעלים דופק ויוצרים חוויה תנועתית זורמת ומהנה. 15 דקות של תרגילים לחיטוב וחיזוק ממוקד בכל אותם אזורים … להמשיך לקרוא אימון משולב

איזון הגוף

השיעור מלווה במוסיקה נעימה ורגועה ובאווירה זורמת, התורמות לתחושת האיזון. למתיחות חלק חשוב ורב בפעילות הגופנית השוטפת. אחד העקרונות הבסיסיים לפעילות גופנית נכונה ובטוחה מתייחס לתכנון פעילות מאוזנת אשר תאפשר שמירה על כוח השרירים ועל גמישותם. להוציא התכתיב הגנטי אשר קובע את צורת היציבה של האדם, מהווים אורך השרירים וחוזקם גורם חשוב ביותר בתפקוד הכללי. … להמשיך לקרוא איזון הגוף

פיטבול

בעזרת אימון פיטבול אפשר להגביר את המודעות לגוף לתנוחותיו, לחזק את שרירי היציבה, לשפר בעיות יציבה, להרפות מתחים, להפיג עייפות ולהרגיע את השרירים. לשרירים המייצבים תפקיד חשוב בבניית מרכז גוף חזק ויציב ובדרך כלל שרירים אלו נחלשים ומוזנחים עם הזמן, בגלל אורח חיים לא בריא וחוסר בפעילות גופנית. אימון פיטבול והשימוש בכדור (כדור פיזיו) מאלצת … להמשיך לקרוא פיטבול

תרגילי בטן

מכירה את הרגע הזה שתוקף אותך כשאת הכי לא מצפה לו? לרגעים לא צפויים יש נטייה להתנפל עלינו כשאנחנו הכי לא מוכנות ובדרך כלל זה נשמע ככה: "וותרי. אל תתעמלי היום". ולא משנה מה הסיבה, או כמה קשה היה היום שלך. הרגעים האלה בהם את מתלבטת אם להתחייב ולהתקדם עוד צעד לכיוון ה-את הטובה ביותר … להמשיך לקרוא תרגילי בטן