נגישות האתר

התעמלות בונה עצם

בת 60 +? הכירי את תכנית האימון שלך

כולנו יודעות כי פעילות גופנית חשובה בכל גיל. אבל היא חשובה במיוחד בשלבי גיל המעבר, משום שביכולתה לסייע בתהליכי ההאטה הטבעיים שחלים בגוף עם השנים: תהליכי התנוונות השריר, הגיד, הרצועות, הפרקים והעצמות. בדיוק בגלל זה בנינו בסטודיו C תכנית אימונים ייעודית לגיל המעבר.

התעמלות בונה עצם לנשים בגילאי 60 +, מותאמת לטיפול וסיוע בשינויים החלים בגיל המעבר בגוף האישה.

יתרונות האימון:

  • חיזוק מאסת השריר והגידים.
  • שיפור שיווי המשקל,
  • שיפור הגמישות
  • מהירות התגובה והיציבה.
  • התרגילים בתכנית מסייעים להגדיל את טווח התנועה של המפרקים, ומחזקים את השרירים.

הידעת?
התמדה בפעילות גופנית מבוקרת בגיל המעבר עלולה למנוע התפתחות מחלה אצל נשים בגיל המעבר בשם אוסטאופורוזיס.
בשל שינויים הורמונליים שהגוף עובר, מחלת האוסטאופורוזיס גורמת לדלילות העצמות וכך בעצם הן פגיעות יותר לשברים. אזורי הגוף המועדים לפורענות במחלה הם פרק כף היד, חוליות עמוד השדרה וצוואר הירך. 

חשוב שתדעי- תהליך איבוד או דלילות העצם, הוא תהליך בלתי הפיך והוא מתגלה רק לאחר שנוצר שבר בעצם.
אז מה הפתרון? מניעה – פעילות גופנית מאפשרת האצה של תהליכי בניית הגוף על פני הריסת תאי הגוף. זו הסיבה שחשוב לייצר שגרת אימונים גופניים כבר בגילאים צעירים יותר, כדי להגיע לגיל המעבר עם מאסת עצם מרבית.

מתחילה להתאמן רק עכשיו? 
זה בסדר. אין גיל מאוחר מדי בשביל לעשות את השינוי באורח החיים וליהנות מאיכות חיים בריאה וחיונית. אנחנו מזמינות אותך לייצר שגרה תומכת והדרגתית של פעילות גופנית, בה נבנה בהדרגה את חוזק הגוף, וגם את הדימוי  העצמי וההרגשה שלך, כדי שתוכלי ליהנות מאורח חיים חיוני ומלא איכות, במיוחד בגיל המעבר.

לפרטים והרשמה