נגישות האתר

התעמלות לאחר לידה - חזרה לגיזרה

התעמלות לנשים אחרי לידה שרוצות לחזור לעצמן במהירות ובצורה מקצועית ובריאה

מזל טוב!

הלידה מאחוריך, בגדי הריון כבר עמוק בארון והגיע הזמן לחזור לגזרה.

בעזרת השיטה של סטודיו C תחזרי במהירות לגיזרה החטובה, שהייתה לך לפני הלידה.

ובקרוב מאוד, לא יאמינו לך שאת אחרי לידה …

מהי שיטת סטודיו C להתעמלות לאחר לידה? 

זוהי תוכנית אימונים מיוחדת, הייחודית לסטודיו C וניתן להצטרף אליה כבר 6 שבועות לאחר הלידה (בלידה קיסרית 8 שבועות לאחר לידה) . מדובר בשיטה קלה ונוחה לתרגול, שנועדה להחזיר אותך במהירות לגיזרה שהיתה לך לפני הלידה. השיטה מתמקדת בעיקר באזורים המשתתפים בתהליך ההריון והלידה: מחיזוק מערכת שרירי קרקעית האגן והבטן דרך חיזוק שרירי הגב העליון, ועד הארכת הגב התחתון. במהלך התוכנית, תלמדי גם לשמור על יציבה נכונה, בעת הפעילויות היומיומיות שאת עתידה לחוות עם תינוקך.

כיצד מתחילים ? 

המנוי מתחיל בקורס בסיסי, הנמשך כחודש וחצי ומתפרס על פני 8 שיעורים קבוצתיים של 60 דקות, פעמיים בשבוע, במועדים קבועים. לאחר מכן, נערכת תוכנית המשך, פעמיים בשבוע, למשך 45 דקות בלבד. את מועדי השיעורים תוכלי להתאים ללוח הזמנים שלך, בהתאם ללוח השיעורים בסניף.

בנוסף לימים הקבועים ניתן להגיע לתרגולים כהשלמה או כשיעורים נוספים.

הבייבי שלך תמיד לידך… 

מכיוון שחשוב לנו שתוכלי להתאמן בראש שקט, סטודיו C מעמידה לרשותך שירות מיוחד ללא עלות של מטפלת חמה ומסורה (בייביסיטר) 

היא תדאג לתינוק שלך, בזמן שאת דואגת לגיזרה שלך…

*שרותי הבייביסטר מיועדים לתינוקות עד גיל הזחילה בלבד.

סטודיו סי, רשת נשית המתמחה בהתעמלות לנשים , תעניק לך מסגרת התעמלות המותאמת לצרכייך לאחר לידה , בצורה מקצועית ובריאה !

רגע לפני שאת נרשמת להתעמלות לאחר לידה / ספורט לאחר לידה , קראי!

מומלץ וחשוב להיוועץ ברופא לפני תחילת פעילות גופנית לאחר לידה .

מומלץ לחזור לפעילות גופנית מלאה: שישה שבועות לאחר לידה רגילה ושמונה שבועות לאחר לידה בניתוח קיסרי.

תרגילים להתעמלות לאחר לידה לחיזוק אזור קרקעית האגן רצוי להתחיל כבר בימים הראשונים שלאחר הלידה ולהפוך זאת לרוטינה קבועה.

הפעלת שרירים אלו בספורט לאחר לידה ובכל עת, תעזור בריפוי התפרים ובחזרה מהירה יותר לתפקוד מלא.

החזרה לפעילות ספורטיבית לאחר לידה צריכה להיות הדרגתית מהקל אל הכבד ותוך כדי הקשבה לגוף!