נגישות האתר

כושר לנשים בהריון

אימון כושר לנשים בהריון שרוצות להכין ולחזק את גופן לקראת הלידה

את בהיריון? ברכות!
בסטודיו C נעזור לך להכין ולחזק את גופך לקראת הלידה

רגע לפני שאת מביאה לעולם תינוק קטן ומקסים, חשוב שתחזקי את הגוף ותכיני אותו לקראת הלידה הצפויה.

שיטת האימונים הייחודית של סטודיו C מותאמת גם לנשים בהיריון ולאחר לידה, וכוללת אימוני חיטוב, חיזוק השרירים ועבודה ממוקדת על האזורים שמשתתפים בתהליך ההיריון והלידה.

במהלך האימונים, תסייע לך המדריכה בהתאמת תרגילים שמטרתם לחזק את שרירי קרקעית האגן והבטן, להגמיש את המפרקים, להאריך את הגב התחתון, לחזק את חגורת הכתפיים ולעבוד על אזור האגן כהכנה ללידה עצמה.

חשוב לדעת: ביצוע פעילות גופנית במהלך ההיריון, מקל על שיקום הגוף לאחר הלידה ומסייע בחזרה מהירה לגזרה.

לאימונים במהלך ההיריון יש יתרונות רבים:

  • הכנת שרירי קרקעית האגן ובטן הרוחבית להיריון וללידה.
  • הקלה בנשיאת עודף המשקל ובקרה על העלייה במשקל.
  • מניעת הצטברות נוזלים ובצקות והקלה על מערכת הנשימה.
  • חזרה לגזרה לאחר הלידה ביתר קלות.
  • איזון מערכת השרירים של האגן והגב התחתון, התורם לתהליך לידה קל ובריא.
  • הרגשה כללית טובה יותר במהלך ההיריון.

הלידה מאחורייך? בגדי ההיריון כבר נמצאים עמוק בארון?
הגיע הזמן לחזור לגזרה בעזרת שיטת האימונים הייחודית של סטודיו C

בין אם כבר ילדת, שיטת האימונים הייחודית של סטודיו C תאפשר לך להישאר פעילה לאורך התהליך, ותסייע לך בחזרה מהירה לגזרה לאחר הלידה.

מעוניינת להתאמן לאחר הלידה?

לאימונים בסטודיו C תוכלי להצטרף שישה שבועות לאחר הלידה או שמונה שבועות אם עברת ניתוח קיסרי.

כך או כך, חשוב להיוועץ ברופא לפני תחילת הפעילות.

החזרה לפעילות גופנית לאחר הלידה צריכה להיות הדרגתית, ותוך כדי הקשבה לגוף. לפרטים והרשמה

מי ישמור על הבייבי כשאת מתאמנת? אנחנו!

חשוב לנו שתתאמני בראש שקט, לכן-

סטודיו C מעמיד לרשותך שירות מיוחד ללא עלות – בייביסיטר חמה ומסורה תדאג לשמור על התינוק שלך בזמן שאת דואגת לגזרה שלך.

  • שירותי הבייביסיטר מיועדים לתינוקות עד גיל זחילה בלבד.

סטודיו סי, רשת נשית המתמחה בכושר לנשים, תעניק לך מסגרת אימונים המותאמת לצרכייך לאחר לידה , בצורה מקצועית ובריאה !

מה כולל המנוי בסטודיו סי?

תכנית ראשונית המורכבת מ-6  סדנאות חיזוק ממוקדות של 60 ד' כשבכל שיעור ניתן דגש והתמקדות בנושא אחר.

בהמשך, תוכלי להתאים את מועדי האימונים, בני 45 דקות כל אחד, לפי לוח הזמנים שלך. לפרטים והרשמה

* האימונים מתקיימים פעמיים בשבוע למשך 45 דקות.
* ההרשמה לאימונים בסטודיו
C במהלך ההיריון מותנית באישור רפואי.