נגישות האתר

POWER DANCE

אימון חדש

Power Dance – פאואר דאנס

ריקוד כוח – אימון המשלב אלמנטים מגוונים מעולמות, טכניקות ושיטות אימון שנפוצות כיום בעולם הכושר.

זהו אימון עצים המכיל עבודה יעילה ומיטבית על כל שרירי הגוף, בשילוב עבודה אירובית ואנאירובית, כמו גם נגיעה בשיטות אימון נפוצות כיום בשיעורים בעצימות גבוהה אך מבוקרת, כגון: HIIT, TABATA, פונקציונאלי, מטאבולי .

המטרה היא להיות בתנועה דינאמית 90% מהשיעור.

יתרונות אימון פאואר דאנס:
• חיזוק כל שרירי הגוף ,השרירים המייצבים – שרירי הליבה והשלד.
• האימון כולל את כל מישורי התנועה, כל קבוצות השרירים ומיגוון שיטות אימון.
• שיעור מטאבולי, שריפת קלוריות ושומנים מוגברת.
• שילוב עבודה של סבולת לב ריאה ועבודה אנאירובית.
• עבודה על סבולת כח-שריר.
• עבודה משולבת על מרכיבי כושר גופני רבים כגון: כוח, כוח מתפרץ, סבולת אירובית ואנאירובית, גמישות, דיוק, שיווי משקל סטטי ודינמי.
• שיפור הזיכרון התנועתי והקואורדינציה, תוך זרימה ותנועה במרחב.
• אימון מהנה ומותאם למוסיקה שיוצר אוירה טובה והתמדה לאורך זמן.

אימון פאוור דאנס – POWER DANCE הינו במסגרת המנוי לסטודיו סי .

 


לרשותך מגוון אימוני כושר, אימוני אירובי ועיצוב נוספים הכלולים במנוי סטודיו סי:

אירובי – שיעורים המשלבים אימון תנועתי בליווי מוזיקה קצבית וסוחפת.

זומבה / לטיני – אימון אירובי, קצבי בצעדי ריקוד לצלילי מוזיקה לטינית.

איזון הגוף – שיעורים המתמקדים באיזון הגוף ובמתיחות בליווי מוזיקה רגועה.

שיעורי פיטבול – שיעורים בליווי כדור העובד על חיזוק מבוקר ומכוון של הגוף תוך יציבה נכונה.

אימון בטן שטוחה – אימון גופני חדש וייחודי המתמקד בחיזוק וחיטוב שרירי בטן.

אימון מחזורי – אימון קצבי, מהיר ומאתגר התורם לשרפת קלוריות.

אימון 15 משולב – אימון המשלב אירובי, עיצוב וחיטוב ומתיחות .

אימון ממוקד חיטוב ישבן וירכיים – אימון חדש המתמקד בחיזוק וחיטוב ישבן וירכיים.