נגישות האתר

אימון חוויתי לחיטוב הגוף ושריפת קלוריות

אימון אינטרוולים הנו פעילות מתמשכת הכוללת מגוון תרגילים שונים המפעילים קבוצות שרירים שונות. התרגילים מתבצעים במאמץ גבוה, בחזרות מרביות ובזמן קצר יחסית.
ייחודו של אימון אינטרוולים הוא בשילוב מספר שיטות אימון לצורך שיפור מספר מרכיבי כושר בו זמנית: כוח, חוזק, סיבולת שרירית, סיבולת לב ריאה, קואורדינציה, גמישות שיווי משקל. בנוסף, הוא מסייע למערכות הגוף להסתגל למאמצים מתמשכים.

בואי להתנסות ולחוות תוצאות!

אנה אבשלומוב, מדריכת כושר בסטודיו סי גבעתיים, מעניקה לנו הצצה לאימון מחזורי- אימון אינטרוולים:

סבב התרגילים מתוכנן לפי זמן נתון ומאורגן ברצף קבוע המאזן בין קבוצות השרירים הפועלות. משך הפעילות בכל תרגיל נע בין 30 שניות לדקה כאשר החילוף (switch) לתרגיל הבא נע בין 10- 30 שניות.
החילוף מהווה המשך רציף של התרגול, שומר על יציבות בתדירות הדופק ומאפשר זמן התארגנות קצר בין התרגילים.

יתרונות האימון האינטרוולים:

  • אימון קצבי מהיר ומאתגר.
  • אימון חוויתי שמוביל לתוצאות גופניות טובות ומהירות
  • עבודה על קבוצות שרירים רבות ומרכיבי כושר רבים במקביל.
  • שריפת קלוריות בזמן אימון קצר יחסית.

לפרטים והרשמה