קטגוריה: חיטוב ועיצוב

placeholder

פילאטיס

אימון הפילאטיס בגישת "From The Inside Out " הייחודית שלו, משלב בתוכו תרגילים לחיזוק והארכת השרירים והגמשת המפרקים. מסייע לשמור על יציבה נכונה, לסייע לשליטה בשרירים, לפתח ריכוז ומיקוד, לשפר את זרימת הדם בגופך, לשלוט בתנועה ולנוע בזרימה וברגיעה. הצצה לאימון פילאטיס על פי שיטת סטודיו סי תרגול פילאטיס מטפל ישירות בליבת הגוף, והתרגול החוזר

placeholder

חיטוב ועיצוב הגוף

כדי שתגיעי לחיטוב הגוף שתמיד חלמת עליו הצטרפי לשיטת האימון הייחודית של סטודיו סי לחיטוב הגוף ותראי מיד תוצאות. הכנסי עכשיו לפרטים נוספים!

placeholder

אימון לבטן שטוחה

האימון לבטן שטוחה מתמקד בחיטוב ועיצוב קבוצת שרירי הבטן, חיזוק שרירי קרקעית האגן ויציבה נכונה. כיצד תוכלי להגיע לתוצאה של בטן שטוחה?העבודה בכל האימונים האנאירוביים בסטודיו סי מתמקדת גם בחיזוק שרירי הבטן, חיטוב הבטן ובהצרת היקפים. חשוב לעבוד על שריר הרחב בטני וזאת כמובן במקביל לתזונה נכונה ופעילות אירובית שתוריד את אחוזי השומן בגוף. אנה

placeholder

אימון ממוקד לחיטוב הירכיים והישבן

שרירי הישבן הם בין השרירים החשובים בגוף, שכן הם מגנים על אזור האגן האחורי ויש להם תפקיד חשוב ביציבה, הליכה, עמידה ושיווי-משקל של הגוף. יחד עם זאת, שרירי הרגליים שלנו נושאים את כלל הגוף ולכן בצד היתרונות האסתטיים הברורים של חיטוב ירכיים, אנו נרגיש ביתרונות הגופניים של עבודה על השריר ברמת הכוח והאנרגיה שלנו.בכדי להקנות

placeholder

חיטוב הישבן

אנחנו יושבות עליו רוב היום ותמיד בודקות אותו בג'ינס שאנו מודדות: הישבן. הישבן שלנו כולל חלק מן השרירים החשובים בגופינו וזה אומר שכדי לטפח ישבן מוצק, עלינו לקום מן הספה ולעבוד על החלק האחורי שלנו. לישבן מוצק בעל פרופורציות נכונות, יש קסם: ישבן חטוב נראה טוב בכל בגד וחשוב לא פחות מזה- ישבן בעל שרירים

placeholder

אימון 15- אימון משולב

אימון ייחודי הנותן מענה לשילוב המנצח של פעילות אירובית וחיזוק והארכת השרירים. האימון המשולב בנוי משלושה חלקים עיקריים: 15 דקות של פעילות אירובית הכוללת צעדי אירובי בסיסיים ופשוטים המעלים דופק ויוצרים חוויה תנועתית זורמת ומהנה. 15 דקות של תרגילי חיטוב וחיזוק ממוקד בכל אותם אזורים הרלוונטיים לגוף האישה. 15 דקות של מתיחות בדגש על הגדלת