אימון לבטן שטוחה

האימון לבטן שטוחה מתמקד בחיטוב בטן לנשים ועיצוב קבוצת שרירי הבטן, חיזוק שרירי קרקעית האגן ויציבה נכונה.

כיצד תוכלי להגיע לתוצאה של בטן שטוחה?
העבודה בכל האימונים האנאירוביים בסטודיו סי מתמקדת גם בחיזוק שרירי הבטן, חיטוב הבטן ובהצרת היקפים. חשוב לעבוד על שריר הרחב בטני וזאת כמובן במקביל לתזונה נכונה ופעילות אירובית שתוריד את אחוזי השומן בגוף.

אנה אבשלומוב, מדריכת כושר בסטודיו סי גבעתיים, מדגימה לנו תרגיל מצוין לחיזוק שרירי הבטן

הידעת?
חשוב לתרגל ולכווץ את הבטן במהלך היום יום בפעילויות רגילות כמו: הליכה, עמידה, ישיבה וזאת תוך כדי שמירה על העקומות הטבעיות של עמוד השדרה. החזקה נכונה של הבטן תקנה לנו מראה זקוף, בטן שטוחה ותימנע כאבי גב.
הרעיון שבתרגול הוא פשוט לשאוב ולאסוף את הבטן פנימה תוך כדי נשיפה בשילוב כיווץ שרירי קרקעית האגן.

בואי להתנסות ולחוות תוצאות!

*שימי לב כי האימון מתקיים בחלק מהסניפים. 

מאמרים שיכולים לעניין אותך

אינטcיבי

לקוחה יקרה!

אנו שמחות להציג בפנייך את תוכנית התזונה החדשה שלנו – אינטנCבי.

התזונה בליווי מקצועי מוסמך של התזונאית הקלינית מירי חדד

אימוני הכושר מבית סטודיו סי אונליין

תמיכה באמצעות קבוצת וואטס אפ ייעודית שתעניק תמיכה, מוטיבציה וכוח לכל חברות הקבוצה

רק ב599 ₪ ללקוחות סטודיו סי